یکشنبه ۲۹ بهمن ۰۲

SEOبهينه سازي موتور جستجو چيست؟

۲ بازديد

SEOبهينه سازي موتور جستجو چيست؟

SEO مخفف "بهينه سازي موتور جستجو" است. به عبارت ساده، اين به معناي فرآيند بهبود سايت شما براي افزايش ديد آن است، زماني كه مردم محصولات يا خدمات مرتبط با كسب و كار شما را در گوگل، بينگ و ساير موتورهاي جستجو جستجو مي كنند. هر چه صفحات شما در نتايج جستجو بهتر ديده شوند، احتمال بيشتري براي جلب توجه و جذب مشتريان بالقوه و فعلي به سمت كسب و كارتان وجود دارد. سئو چگونه كار مي كند؟

موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ از ربات ها براي خزيدن صفحات در وب، رفتن از سايتي به سايت ديگر، جمع آوري اطلاعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آنها در فهرست استفاده مي كنند. فهرست را مانند يك كتابخانه غول پيكر در نظر بگيريد كه در آن يك كتابدار مي تواند يك كتاب (يا يك صفحه وب) براي كمك به شما پيدا كند كه دقيقاً همان چيزي را كه در آن زمان به دنبال آن هستيد پيدا كنيد.

سپس، الگوريتم‌ها با در نظر گرفتن صدها عامل يا سيگنال رتبه‌بندي، صفحات موجود در فهرست را تجزيه و تحليل مي‌كنند تا تعيين كنند كه صفحات ترتيب بايد در نتايج جستجو براي يك پرس‌وجو نمايش داده شوند. در قياس كتابخانه ما، كتابدار تك تك كتاب‌هاي موجود در كتابخانه را خوانده است و مي‌تواند به شما بگويد كه دقيقاً كدام يك پاسخ سؤالات شما را خواهد داشت.

عوامل موفقيت سئو ما را مي توان پروكسي براي جنبه هايي از تجربه كاربر در نظر گرفت. به اين صورت است كه ربات‌هاي جستجو دقيقاً تخمين مي‌زنند كه يك وب‌سايت يا صفحه وب چقدر مي‌تواند به جستجوگر آنچه را كه جستجو مي‌كند ارائه دهد.

بر خلاف تبليغات جستجوي پولي، شما نمي توانيد براي به دست آوردن رتبه هاي جستجوي ارگانيك بالاتر به موتورهاي جستجو پولي بپردازيد، به اين معني كه كارشناسان سئو بايد كار كنند. اينجاست كه ما وارد مي شويم.

جدول تناوبي عوامل سئو ما عوامل را در شش دسته اصلي و وزن هر كدام بر اساس اهميت كلي آن براي سئو سازماندهي مي كند. به عنوان مثال، كيفيت محتوا و تحقيق كلمات كليدي از عوامل كليدي بهينه سازي محتوا هستند و قابليت خزيدن و سرعت از عوامل مهم معماري سئو سايت هستند.

جدول تناوبي سئو كه به تازگي به روز شده است همچنين شامل ليستي از سمومي است كه از بهترين شيوه هاي سئو مي كاهد. اينها ميانبرها يا ترفندهايي هستند كه ممكن است براي تضمين رتبه بالا در روزگاري كه روش هاي موتورها بسيار كمتر پيچيده بود، كافي باشد. و، آنها حتي ممكن است براي مدت كوتاهي اكنون كار كنند - حداقل تا زماني كه شما دستگير شويد.

ما همچنين يك بخش كاملاً جديد Niches داريم كه به عوامل موفقيت سئو در پشت سه جايگاه كليدي مي پردازد: سئوي محلي، اخبار/انتشار، و سئوي تجارت الكترونيك. در حالي كه جدول تناوبي كلي سئو ما به شما در بهترين شيوه ها كمك مي كند، دانستن تفاوت هاي ظريف سئو براي هر يك از اين جايگاه ها مي تواند به شما در موفقيت در نتايج جستجو براي كسب و كار كوچك، وبلاگ دستور پخت و/يا فروشگاه آنلاين كمك كند.

الگوريتم هاي جستجو به گونه اي طراحي شده اند كه صفحات مرتبط و معتبر را نشان دهند و تجربه جستجوي كارآمدي را در اختيار كاربران قرار دهند. بهينه سازي سايت و محتواي خود با در نظر گرفتن اين عوامل مي تواند به رتبه بندي صفحات شما در نتايج جستجو كمك كند.

چرا سئو براي بازاريابي مهم است؟

سئو بخش اساسي بازاريابي ديجيتال است زيرا افراد هر ساله تريليون ها جستجو انجام مي دهند، اغلب با هدف تجاري براي يافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو اغلب منبع اصلي ترافيك ديجيتال براي برندها است و مكمل ساير كانال هاي بازاريابي است. ديده شدن بيشتر و رتبه بالاتر در نتايج جستجو نسبت به رقباي شما مي تواند تأثير مهمي بر نتيجه شما داشته باشد.

با اين حال، نتايج جستجو در چند سال گذشته در حال تغيير بوده است تا به كاربران پاسخ‌هاي مستقيم و اطلاعاتي بدهد كه به احتمال زياد كاربران را به جاي هدايت آنها به وب‌سايت‌هاي ديگر، در صفحه نتايج نگه مي‌دارد.

همچنين توجه داشته باشيد، ويژگي‌هايي مانند نتايج غني و پانل‌هاي دانش در نتايج جستجو مي‌توانند ديد را افزايش دهند و اطلاعات بيشتري درباره شركت شما به طور مستقيم در نتايج به كاربران ارائه دهند.

در مجموع، سئو پايه و اساس يك اكوسيستم بازاريابي جامع است. وقتي متوجه شديد كه كاربران وب‌سايت شما چه مي‌خواهند، مي‌توانيد آن دانش را در كمپين‌هاي خود (پرداخت و ارگانيك)، در سراسر وب‌سايت، در ويژگي‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي خود و موارد ديگر پياده‌سازي كنيد.

چگونه مي توانم سئو را ياد بگيرم؟

نكته: منتظر به‌روزرساني جدول تناوبي SEO 2021 ما باشيد كه در SMX Advanced در 15 ژوئن راه اندازي مي‌شود!

براي بررسي مفيد سئو، جدول تناوبي عوامل سئو شما را با تمام مفاهيم كليدي كه بايد بدانيد، از جمله عناصر موفقيت آميز سئو درون صفحه و خارج از صفحه، به علاوه «سموم» يا تاكتيك‌هايي كه مي‌تواند به شما آسيب برساند، آشنا مي‌كند.

جدول و گزارش همراه نيز به سه بخش جستجو نگاه مي كند:

سئوي محلي

سئوي انتشار/اخبار

سئوي تجارت الكترونيك

جدول تناوبي عوامل SEO به عنوان پايه و اساس اين راهنماي سئو عمل مي كند. اين منابع با هم به شما كمك مي كند تا در مورد كسب و كار اينترنتي اطلاعات كسب كنيد و استراتژي خود را براي موفقيت آگاه كنيد.

راهنماي سرزمين موتورهاي جستجو براي سئو

به عنوان همراهي با جدول تناوبي عوامل سئو ما، راهنماي سرزمين موتورهاي جستجو براي سئو شما را از اصول بهينه سازي براي جستجو راهنمايي مي كند تا بتوانيد يك استراتژي قوي براي هدايت ترافيك ارگانيك به سايت خود ايجاد كنيد.

در راهنماي زير، ما اين عوامل را عميق‌تر توضيح مي‌دهيم و نكات تاكتيكي كارشناسان در مورد بهينه‌سازي موتورهاي جستجو را برجسته مي‌كنيم كه به وب‌سايت شما كمك مي‌كند بازديدكنندگان بيشتري از جستجوي ارگانيك داشته باشد.

فصل 1: انواع عوامل موفقيت موتور جستجو: اينها عوامل داخلي و خارجي هستند كه مي توانند بر رتبه بندي جستجوي شما تأثير بگذارند. ما همچنين به عمودي هاي طاقچه در سئو و تاكتيك هاي سمي SEO براي جلوگيري از آن نگاه خواهيم كرد.

فصل 2: ??محتوا و عوامل موفقيت موتور جستجو: براي ايجاد محتواي با كيفيت بالا كه موتورهاي جستجو و مخاطبان هدف شما را دوست داشته باشند، اين عناصر را در ذهن داشته باشيد.

فصل 3: معماري سايت و عوامل موفقيت موتور جستجو: بياييد به پشت صحنه برويم و جنبه هايي از سايت شما را بررسي كنيم كه دسترسي موتورهاي جستجو را آسان مي كند و بر تجربه كاربر تأثير مي گذارد.

فصل 4: كد HTML و عوامل موفقيت موتور جستجو: برچسب‌هاي HTML و داده‌هاي ساختاريافته به سازماندهي اطلاعات در سايت شما كمك مي‌كنند و به موتورهاي جستجو كمك مي‌كنند تا محتواي شما را درك كنند.

فصل 5: اعتماد، اعتبار، تخصص و رتبه بندي جستجو: نحوه تعامل كاربران شما با سايت شما، و همچنين اعتبار و اعتبار آن، به موتورهاي جستجو كمك مي كند تا تعيين كنند كه آيا ارزش نشان دادن به كاربران را دارد يا خير.

فصل 6: ايجاد لينك و رتبه بندي در موتورهاي جستجو: چرا لينك ها هنوز مهم هستند و چه چيزي در مورد محتواي شما به موتورهاي جستجو مي گويند.

فصل 7: شخصي‌سازي و رتبه‌بندي موتورهاي جستجو: اينها عناصر خاص كاربر مانند مكان و هدف هستند كه مي‌توانند بر نتايجي كه كاربران مي‌بينند تأثير بگذارند.

فصل 8: سموم و جريمه هاي هرزنامه موتور جستجو: مراقب «ميانبرهاي» سئو باشيد. گرفتار شدن با استفاده از اين تاكتيك ها به طور بالقوه مي تواند منجر به جريمه اقدام دستي شود يا حتي سايت شما را از فهرست جستجو حذف كند.

فصل 9: عمودهاي در حال ظهور در جستجو: جستجوي صوتي، محلي، تصويري و ويديويي راه‌هاي جديدي را براي كاربران براي يافتن آنچه به دنبال آن هستند نشان مي‌دهد. در حالي كه هر كدام فرصت‌هاي متفاوتي را براي برندها فراهم مي‌كنند، اما همچنان بر اساس اصول بنيادي سئو هستند.

اخبار سئو روزانه و مشاوره تخصصي سئو

علاوه بر اخبار روزانه از كاركنان تحريريه ما، Search Engine Land مقالات روزانه را از مشاركت كنندگان خبره منتشر مي كند كه مسائل سئو را عمدتاً از ديدگاه دروني پوشش مي دهد.

براي آخرين اخبار سئو و ستون هاي متخصص، كانال SEO را مرور كنيد. ثبت نام كنيد تا خبرنامه ايميل روزانه Search Engine Land را دريافت كنيد كه شامل خلاصه اي از اخبار بازاريابي جستجو و تجزيه و تحليل و بينش انحصاري است.

كتابخانه SEO Lands Search Engine

علاوه بر پوشش سئو به طور كلي، Search Engine Land همچنين داراي مناطق بهينه سازي موتور جستجو به طور خاص براي موتورهاي جستجوي اصلي است:

سئو گوگل

به روز رساني الگوريتم گوگل

كنسول جستجوي گوگل

بينگ سئو

دريافت اخبار و مشاوره سئو به صندوق ورودي شما

براي خلاصه اي از آخرين اخبار، نكات و تاكتيك هاي مرتبط با سئو از سايت موتورهاي جستجو و ساير منابع در سراسر وب، در خبرنامه مختصر روزانه ما مشترك شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد