جمعه ۱۸ اسفند ۰۲

مشخصه هاي كليدي خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول

۱۰ بازديد

مشخصه هاي كليدي خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول

  • تهويه هوا
  • دزدگير
  • بالكن
  • زيرزمين
  • پنجره دوجداره
  • اشپزخانه مناسب
  • ميز كار مرمر
  • انباري
  • تراس
  • اسانسور

توصيف ويلا در بخش آسيايي استانبول

ترك گشت مفتخر است كه اين ويلاي ليست شده در كلاس بالا، يك ويلاي سنتي مستقل در بخش آسيايي استانبول، قرار گرفته شده در منطقه معتبر اسكودار، در سمت اسيايي شهر، بسيار نزديك به سواحل بسفورس را ارائه دهد.

m9_rh9c.jpg

در حاشيه بسفورس، در سمت اسيايي استانبول، اوسكودار استانبول يكي از قديميترين و سرسبزترين مناطق اسيايي شهر، با تعداد زيادي از مسجدهاي تاريخي، مقبره ها، حمامهاي سنتي تركي، بازارها و خطوط ساحلي عمارت اتامان يالي، همراه با رديفي از پاركها و كافه هايي كه از بالا به بسفورس مشرف ميشود، ميباشد.

 اجاره خانه در بخش آسيايي استانبول اسكودار قسمتي از مركز شهر اسيايي است و منطقه اي عالي براي سرمايه گذاري املاك با هدف سطح بالا است، كه بسيار به كاديكوي كه براي بسياري از مردم بعنوان نمونه آسيايي ميدان تكسيم شناخته شده است، نزديك است كه باستاني و پرانرژي با مناظر اجتماعي عالي و امكانات خريد است ، در حالي كه اسكودار به خاطر عدم وجود اشكار توريست هايي كه به مناطق ثروتمند همانند بكشيتاش و ببك جذب ميشوند، آرامتر است.

 

دسترسي به اسكودار

خريد ويلا در استانبول رفتن به اسكودار از سمت اروپايي استانبول آسان است، فقط يك سفر ده دقيقه اي با هلكوپتر، يا با ماشين از طريق تونل اروپايي-اسيايي، يا از پل شهداي 15 ژوليه كه هر دوي آنها با يك رانندگي كوتاه مدت در دسترس خواهند بود، در حالي كه جاذبه هاي اروپايي معروف با فرودگاه سبيها گوكچن كه فقط به اندازه يك رانندگي كوتاه فاصله دارد، فقط طي 25 دقيقه قابل دسترس است.

مكان املاك

قيمت خريد ملك در استانبول در سال 2021 اين منظره شگفت انگير بوسفورس، ويلاي 4 اتاقه در اسكودار در همسايگي كاملا سرسبز گوزگونكوك قرار دارد و با يك شيب كم 500 متر پايينتر از سواحل تنگه بوسفورس قرار گرفته است كه از تركيبي از منظره دريا و طبيعت و منظره پل شهداي 15 ژوئيه سود ميبرد كه از روي تنگه به سمت استانبول اروپايي ميگذرد.

امكانات اطراف اين ويلا در بخش آسيايي استانبول

خريد آپارتمان  در استانبول تركيه يكي از قديميترين و مطلوبترين همسايه هاي استانبول آسيايي كه شما با يك پياده روي كوتاه به اندازه اي كافي از امكانات رفاهي  ، فروشگاهها، سوپرماركتها، مدارس براي تمام سنين، مراكز درماني، داروخانه، مسجد، پارك، و تعداد گسترده اي از كافه ها، مي خانه ها، كافي شاپها، رستورانها، و غيره ... دست خواهيد يافت، با يك رانندگي كوتاه مدت ميتوان به فروشگاههاي مركزي، دانشگاهها، بيمارستانهاي هم خصوصي و هم دولتي رسيد.

 

دسترسي هاي خريد اين ويلا در بخش آسيايي استانبول

همچنين ويلا از طريق(وسايل نقليه اي چون) اتوبوس، ايستگاههاي مترو و ترمينال كشتي با فاصله اي به اندازه پياده روي اتصالي عالي با استانبول اروپايي و آسيايي دارد، در حالي كه بزرگراه E5كه به پل شهداي 15 ژوئيه متصل ميشود فقط با 7 دقيقه، در كمتر از 20 دقيقه براي ورود به تونل آسيايي-اروپايي ميتواند قابل دسترس باشد، در نتيجه فقط در عرض 20 دقيقه ميتوان به كاديكوي رسيد، كمتر از 25 دقيقه به خط ساحلي مرمره و كالاميس مارينا، و در عرض 45 دقيقه به هر دوي فرودگاه سبيها كوگچن و فرودگاه اروپايي جديد ميتوان رسيد.

جزئيات خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول

خريد خانه در استانبول تركيه در بخش آسيايي استانبول يك ويلاي سنتي مستقل شخصي كه در داخل ديواركشي شخصي خود و در نقشه ساختماني با دروازه اي به متراژ 460 متري دوبلكس قرار گرفته كه يك پاركنيگ شخصي را كه از خيابان قابل دسترس است مورد ميزباني قرار ميدهد، در حالي كه ورودي دروازه دار به يك پله كان مرمري  به بيرون راه ميابد، كه شما را به سمت بالا به طرف زمينهاي شخصي كه باغهاي تقسيم سطحي شده، شگفت انگيز، خوب نگهداري شده، و كم شيب ميبرد و تراس هاي پهناور براي زندگي بيرون از خانه و لذت بردن از مناظر شگفت انگيز را عرضه ميكند.

خريد اين ويلا در بخش آسيايي استانبول فرصت داشتن يك ويلاي 4 طبقه كه به طور متفكرانه اي برحسب قواعد ليست شده ساختماني مرمت شده، در حالي كه با نماي سفيد چوبي، كركره هاي پنجره سفيد، و پنجره هاي تازه نصب شده، قاب پنجره چوبي دوجداره همه ويژگيهاي سنتي خود را نگاه داشته است.

از طريق همكف  ميتوان به ويلا وارد شد، از سمت پشت، يك در چوبي به يك اشپزخانه كاملا مدرن و بسته شده(شامل ديوار)راه ميابد كه با نورپردازي مرمري داراي نقش رگه دار از كف تصنيف شده است و با يك طيف مناسبي از نورپردازي نقش دار سفيد بيرون(از اشپزخانه) رو مزين ميكند، قسمت پشتي  با سطح گرانيت مشكي، و تركيبي از گرانيت مشكي و جلوه هايي از اجر سفيد كاشي فرش شده، و به اتاق مشروب (مخصوص جزيره –صبحانه) مركزي متصل شده، از طريق پنجره هايي با نماي باغ، اشپزخانه با نور طبيعي پرميشود.

دري در آشپزخانه به سمت راهرو به درهاي بيشتر راه پيدا ميكند، كه يكي به يك اتاق ناهار خوري مجزا و يكي به يك سالن استراحت بزرگ گشوده ميشود، سالن اتاق ناهارخوري، پنجره هاي (رو به) منظره باغ و پنجره هاي سالن استراحت از (منظره)پل، دريا و نماي طبيعت سود ميبرند كه هر دو با كف پوش چوبي مستحكم مصنف شده اند، و درب سوم به طرف سرويس بهداشتي ميهمان كاملا اجر كاشي شده و قابل استفاده گشوده ميشود.

يك پله كان مارپيچي چوبي در سالن استراحت به طبقات پايينتر و بالاتر دسترسي پيدا ميكند، طبقه زيرزمين پائينتر پاركينگ را مورد ميزبان قرار ميدهد، درحالي كه همچنين يك اتاق ذخيره بزرگ و يك اتاق مفيد را عرضه ميكند.

چهار اتاق در طبقه اول و دوم قرار گرفته اند كه همه با كف پوش چوبي مستحكم مصنف پوشانده شده اند، دو اتاق بزرگ مستر وجوددارد كه به خاطر مدرنيته شخصي، اتاقهاي حمام همراه در داخل كمد ساخته شده اند و هردو كه از  بالكن به منظره دريا مشرف هستند، از منظره دريا بهره ميبرند.

دو اتاق خواب ديگر يك اتاق دابل سايز بزرگ و يك اتاق تكي كوچكتر را شامل ميشوند كه هر دو منظره دريا از پنجره را عرضه ميكنند.

يك ويلا آسيايي -استانبول شگفت اور كه قسمتي از تاريخ باستاني شهر است به بازار املاك استانبول به صورت مبله نشده، و با خلوص نيت پيشنهاد شده است، قيمت شامل وسايل سفيد ساخته شده در خانه، واحدهاي تهويه هوا، و يك سيستم گرمايشي زير زميني، يك اسانسور داخلي به سمت تمام طبقات، يك ژنراتور، و يك دزدگير ميباشد.

 

به طور كلي، يك ويلاي استانبولي تاريخي حيرت انگيز نزديك به بسفورس، در يك منطقه باكلاس ، كه براي زندگي سالانه و يا بعنوان سرمايه گذاري هدفمند در استانبول عالي است، قرار گرفته است، فاصله تا امكانات رفاهي و حمل و نقل عمومي به كوتاهي يك پياده روي است كه دسترسي اساني را به همه نقاط شهر، فضاي كافي براي زندگي بيرون از خانه ، درياي شگفت انگيز و منظره طبيعي پيشنهاد ميكند.

براي خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول  و بازديد و پرسيدن جزئيات بيشتر با ترك گشت تماس بگيريد. مشاوران متخصص ما در امور ملكي استانبول، در زمان خريد ملكي معتبردر استانبول، به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد، بينشي درست درباره مبالغ بالاي اجاره پيشنهاد داده و به شما در فرايند خريد املاك تركيه كمك ميكنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.